Wednesday, June 6, 2007


För att fira nationaldagen så skriver jag idag på svenska :S eller så kan det vara för att jag inte orkar bry mig... hmm... tror på alternativ två...

för övrigt är det ju verkligen helt meningslöst att vara ledig idag! för det första är jag ändå ledig så det gör ju ingen som hellst skillnad. för den andra om man nte har sommarlov redan så är man ju ändå bara ledig en sketen dag och dessutom mitt i veckan, meningslöst! va det annandag pingst dom tog bort? då fick man ju iaf lite sammanhängande ledighet! menmen ska inte klaga...

nationaldagen kommer firas med storstädning av lägenhet, tvättning och en kort sväng förbi coop. men viktigast av allt är ju att det är landskamp ikväll!!! sverige - island (som om folk inte redan vet, går ju inte att undgå även om man inte gillar fotboll)! hade varit kul att vara där, framför allt eftersom jag känner folk som ska dit men tvn funkar väl bra det med... hejja sverige! =P

No comments: